• (Android/iOS) Nameless Cat კოდები glitch gold

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Nameless Cat ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Nameless Cat IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ კოდები glitch gold ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Nameless Cat 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მე ავედი მე-5 დონეზე და ვერ გავძელი. გაწუწუნა.

    კარგი აპლიკაციაა, მაგრამ... საქმე იმაშია, რომ მეორე კუნძულზე ბოსი გიჟურად რთულია, ამას ნამდვილად არ გირჩევთ, რადგან ეს ძალიან რთულია ბოსისთვის, იძულებული გახდა ამის გადმოტვირთვა bc-დან! სერიოზულად არ ვიცი ვინმე როგორ აჯობებს :(

    თამაში გვაოცებს დონეებს, მუსიკას ყველაფერს. ის უბრალოდ ბოლო ბოსი. ძალიან რთულია. მე მივცემდი მას 5/5, მაგრამ ეს არის 4/5.

    მშვენიერი თამაში, ნოსტალგიური 8-ბიტიანი ვიზუალი და მშვენიერი აუდიო, შესანიშნავი სიუჟეტი და მშვენიერი თამაში, ერთი იმედგაცრუებული საკითხია მართვის საშუალებები, განსაკუთრებით სოკოებზე/ტელეპორტის ყვავილებზე ხტუნვა, უკეთესი იქნებოდა "შეეხეთ ახლა" ფუნქციით, როდესაც მაქსიმალური სიჩქარე/სიმაღლეა. უფრო გამარტივებული გადასვლისთვის და შეწყვიტე სიკვდილამდე დაცემა. განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, თუ მოთამაშეს აქვს პრობლემები ერთ დონეზე, როდესაც მოთამაშე რამდენჯერმე ვერ მოხერხდა, "შეეხეთ ახლა" ფუნქცია დაგეხმარებათ შეუფერხებლად გააგრძელოთ თამაში :)

    Nameless Cat is an Platformer mobile game released in 2017 for Android devices and 2018 for iOS by indie game studio Kotoba Games, based in Hong Kong,

    სასიამოვნოა, მთვარე ძალიან რთულია. თუმცა როგორღაც მოახერხა.

    ასე რომ, მე მხოლოდ ორი წუთის განმავლობაში ვითამაშე თამაში და არ მომწონს, მხოლოდ იმიტომ, რომ ეს არ არის ჩემი ტიპის თამაში. ასევე, მე ვნახე ეს მედუზა ძმაკაცი სურათზე, რომელმაც თქვა "Go-da-n" ეს არ არის ბავშვებისთვის მეგობრული. ჩვენი ზეციერი მამის სახელის ტყუილად თქმა ცუდია. სულ ეს არის, რაც მე უნდა მეთქვა, მაგრამ მე ჩემს რეიტინგს ვაძლევდი 2 წ. ყოველ შემთხვევაში, იმედი მაქვს, რომ ჩემი მიმოხილვა დაგეხმარათ

    რატომ სძულთ დეველოპერებს დონის გამოტოვების ვარიანტების მიცემა? კიდევ ერთი თამაში დეინსტალირებულია, რადგან მე დავრჩი იმავე დონეზე და ვთამაშობ მას უსასრულოდ და ახლა მოწყენილი ვარ და ის, რაც კარგი თამაშით დაიწყო, ახლა სრულიად მეზიზღება.

    ასე მძიმე. მე არ ვისიამოვნე ჩემი გამოცდილებით.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :